środa, 9 stycznia 2013

zwykły dzień

                                          Hei 

Dziś zostałam w domu,źle się czułam.Teraz jest już trochę lepiej a tym bardziej poprawiło mi się gdy ujrzałam ilość komentarzy!To bardzo miłe co piszecie i dużo dla mnie znaczy.
Dziękuje i mam nadzieje,że będzie was jeszcze więcej 
Wydaje mi się, że napisze wam jeszcze dziś jakiś post tematyczny (jeśli macie na niego jakieś pomysły to piszcie w komentarzach)
gdyż mam dziś dużo wolnego czasu, bo cały dzień spędzę w domu 
No i pasowało by się pouczyć z matematyki grr i angielskiego
Miłego dnia miśki 



16 komentarzy:

  1. Pięękne zdjecie. <33

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz o czym chcesz , ja zawsze będę z chęcią czytała :D .
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczyna się ciekawie :D mam nadzieje ze dalej takze bedzie ciekawie nawet bardzooo ;D
    Super zdjęcia !< 33333

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobrze, że już lepiej się czujesz :). Życzę ci dalszego dobrego samopoczucia i zdrowia przede wszystkim, żebyś z radością mogła kontynuować pisanie swojego ciekawego blogaska ♥. Może napisz o czymś, co lubisz, jakiś temat, który się naprawdę interesuje ? Miło byłoby dowiedzieć się coś o twoim przedmiocie zainteresowań i hobby :D. Tymczasem ja obserwuję i zapraszam do siebie :3.

    http://world-of-milord.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za pomysł, na pewno go wykorzystam ;3

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog :) obserwuję i zapraszam na bloga i do zaobserwowania!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog ;-)
    Obserwuje ;D
    http://niepewnie-zakrecona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 54 yrs old Budget/Accounting Analyst I Winonah Cooksey, hailing from Gravenhurst enjoys watching movies like "Legend of Hell House, The" and Sudoku. Took a trip to Thracian Tomb of Sveshtari and drives a McLaren F1. przeczytac pelne informacje o

    OdpowiedzUsuń