czwartek, 10 stycznia 2013

dziwne fakty

     11 dziwnych faktów o mnie ♥


Hei Dziś także nie poszłam do szkoły, 
lecz czuje się zdecydowanie lepiej. Przepraszam, za brak drugiego 
postu wczoraj, ale byłam wyczerpana. 
Dziś postaram się jeszcze coś dodać, choć nie obiecuje. 

1.Nienawidzę oreo, jak można je jeść? O.o blee

2.Do tej pory nie potrafię zasnąć bez misia 

3.Jestem bardzo wrażliwą osobą

4.Do tej pory nie potrafię zjeść delicji normalnie

5.Gdy się denerwuje, gryzę końcówki włosów

6.Śpiewam wiele piosenek, pomimo, że znam tylko ich refren 

7.Łatwiej mi odrabiać lekcje przy muzyce

8.Kocham tańczyć, nie wyobrażam sobie bez tego życia

9.Często sama komplikuje sobie życie

10.Nienawidzę kłamstwa, lecz czasem sama kłamie 

11.Gdy ujrzałam ilość wyświetleń i obserwatorów skakałam jak głupia po domu z radości 


15 komentarzy:

  1. też nie potrafię zjeść delicji normalnie, robię to w 3 etapach - czekolada, galaretka, biszkopt :P

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 dobre *.*

    Zapraszam:
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oo 9 dotyczy także i mnie :P pozdrawiam i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com
    p.s narobiłaś mi ochoty na delicje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham oreo ! Tak samo mam z delcjami i z misiem , tylko ze ten mis to moj pies :D

    http://minka--minka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tak samo z delicjami... :D
    bardzo fajny wygląd bloga, podoba mi się.

    w wolnej chwili ponownie zapraszam do mnie- http://roughlife-book.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fakty :D . Ja mam podobnie z piosenkami , że tylko refren śpiewam -,- ...
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te uwielbiam tańczyć!!!
    Nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki i tańca! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. 3/4 zgadza się z moimi 'dziwactwami', więc jesteśmy chyba w miarę normalne :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń