piątek, 11 stycznia 2013

na zawsze go zapamiętam

2012 


Wiem że, trochę późno ale lepiej późno niż wcale :)
Na moim blogu pojawi się też post o roku 2013


W 2012 nie było dnia gdyby się nic nie działo, przyznam były złe dni gdy miałam ochotę po prostu zniknąć. 2012 rok wiąże ze sobą dla mnie wiele wspomnień - dobrych i tych złych. 
Cały ten rok minął za szybko, o wiele za szybko. 
Doskonale pamiętam koniec 6 klasy, jakby to było wczoraj, były łzy, była rozpacz. Mimo tego, że te czasy już nie powrócą, lubię je wspominać.


     W 2012 roku :

 -zmieniłam się w środku i na zewnątrz
-w końcu stałam się sobą
 -poznałam nowych ludzi
 -zawarłam nowe znajomości
-stałam się bardziej odważna i otwarta
-przestała obchodzić mnie opinia innych






14 komentarzy:

  1. Oj tak ;) wspomnienia zostana na zawsze !:)
    kazdy ma dzien lepszy i gorszy ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ! <3
    obserwuję ♥
    Jak możesz to wpadnij , będzie mi bardzo miło lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje i mam nadzieje ze tez zaobserwujesz

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny szablon, świetny blog :P zapraszam: www.nieogarnietamarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę zazdroszcze, jak dla mnie rok 2012 był dobry,ale widać nie tak łaskawy jak dla ciebie!! :-* zapraszam + obserwuję-------> vivaglaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Awards!
    Wiecej na moim blogu!
    http://inmytime-lovetosmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog! :D zaobserwujesz teraz mojego? :))

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do Liebster Award przeze mnie.
    Więcej informacji na moim blogu!:
    vivaglaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń